neděle 3. července 2011

The Power Of Pull

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sP3c71PFkv0/:

Poznámka redakce: Tento příspěvek byl napsán Alex Rampell , generální ředitel TrialPay . Rampell je pravidelným přispěvatelem do TechCrunch - viz jeho předchozí Guest Příspěvky zde.

Co je e-mail, Facebook a Google je tak cenná? Odpověď: Návštěva nich je do značné míry spontánně, bez ohledu na synapsích, které požár v mozku, které vás zkontrolovat e-maily, Facebook krmiva, nebo se rozhodne pro výzkum něco na Google. Jinými slovy, lidé vytáhnout spokojit se, spíše než, že obsah se tlačil - nebo vnutilo - na ně.

Nejlepší způsob, jak se dívat na spotřebním web je komplexní balík "vytáhne" a "tlačí". Lest tyto pojmy zaměňovat s předchozí generací tlačit : "pull" je nevyžádaná akce spotřebitele, zatímco " push "je oslovení prodávající / výrobce. Spotřebitel nakonec "vytáhne" z mobilního telefonu nebo počítače. Vše ostatní je "Z", pro spotřebitele, a to prostřednictvím reklamy, e-maily či jiné marketingové aktivity firem dočkat podnikání a provozu.

Největší trik, který Facebook někdy "vytáhl" byl transformovalo z tlačit platformy (v závislosti na email usilovat o uživateli zpět) do de facto tah platformu. Facebook propaguje, že 50% jeho uživatelů + log-in každý den, a můj odhad je, že drtivá většina to bez výzvy k potvrzení. Push je ještě cenný, ale pouze doplňuje masivní tah, který vyvinula Facebook.

Proč je tak důležité pro Pull web společnosti? Protínající síly lidské psychologie a ekonomie.

Za prvé, psychologie: zvažte, jak většina lidí nenávidí, že je "prodat". "Prodání" je forma tlak. Spotřebitelé si stovky nevyžádaných nabídek a e-maily, tlačil se na ně každý týden. Učí se naladit těchto obtěžujících ven, zejména pokud nejsou v nákupu myšlení. Relevance je funkce nabídky spotřebitelského fit paramaterized časem.

Za druhé, ekonomika: tah platformu nemusí utrácet peníze na dosah, nebo získávat zákazníky, tlak platforma nemá. Facebook marketingové výdaje na jednoho uživatele, musí být nejméně každé společnosti je známo, že muži. Je pravda, že Facebook je skutečně virových a naložený síťové efekty, ale spontánně vytáhnout jev byl rozhodující dominanci Facebooku.

Hodnota tahu není jen pro spotřebitelské společnosti. Jakékoliv Business-to-Business společnosti, zná hodnotu "Poptávka generace" katalyzovat "pull" zákazníky. Nejrychlejší a nejlevnější prodeje cyklů začít s tahem na potenciálního zákazníka.

Pro každý web společnosti, podpora Pull má zásadní význam pro vytváření hodnoty a zapojení. Neexistuje žádný nedostatek skvělých aplikací a úžasné technologie, které stagnují kvůli nedostatku vytáhnout. Ale největší ekonomický úspěch, že "pull" platforma je stále mechanismus, který "push" Firmy se musí jednat s diváky, přičemž překrásné tak. Toto očekávání je důvod, proč si společnost jako Twitter být oceněny v miliardách s minimálními příjmy.

Zde jsou některé způsoby myšlení o podpoře tahu:

Plánu ohledně akce

Groupon Nyní je Groupon pokus přidat do Pull tradičně push službu. Chci jíst, kam mám jít? Groupon. Každý člověk má přirozenou touhu vytáhnout tendenci. Být "první responder" k lidské touhy, je nesmírně cenný.

Hledat Offline Analogie

Většina formy vytáhnout fit předem sociální vzor, ​​za komentář k "lidské touhy" výše. Předtím, než Google, lidé telefonní seznamy (spontánně) najít služeb. Předtím, než e-mail, lidé by kontrolovat jejich poštovní schránky, obvykle v daném okamžiku (po mai

Žádné komentáře:

Okomentovat