neděle 3. července 2011

Když Google kruhy Collide

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/xJ2UW4IP4Wg/:

Poznámka redakce: Host spisovatel Rocky Agrawal Blogy na redesign a Tweety @ rakeshlobster .

Rád vytvořit. Najdete obsahu, které jsem vytvořil pro vlastní blogy , TechCrunch , Facebook, Twitter , Flickr , Quora , Everytrail , Jmenovec , Yelp , Foursquare , YouTube , disqus , Kindle a FlyerTalk . I vytvořit více obsahu, než drtivá většina uživatelů internetu.

I aktivně přemýšlet o tom, jak vytvořit obsah, a právo na to publikum. Když jsem Pěší turistika, fotím z trailheads, vidličky a jiné věci, které jsou vizuálně nezajímavé. Také jsem nosit GPS s sebou, abych mohl přesně Geotag každého obrázku . Dělám to, protože je to cenný Everytrail uživateli při určování, jak se výlet na cestu. Když jsem se nahrát obrázky z výletu na Facebook, jsou waypoint obrázky nejsou zahrnuty. Ano, jsem ňouma .

Vzhledem k úrovni kontroly, kterou Google + nabízí, bych měl být nadšený z této skvělé nové nástroje. Ale já nejsem.

Řeší problém špatné, a to zejména s Google kruhy , Google + funkci, která vám umožní sdílet jiné věci s různými skupinami lidí. A to nemusí nic řešit největší problém se sociálními sítěmi dnes: zvýšit poměr signálu k šumu.

Dosažení správné publikum

Google má úplnou pravdu, když říká, že existuje několik kruhů v životě lidí. Existuje jistě mnoho v mém. Jak jsem to vyřešil do dnešního dne je prostě používat různé sociální sítě pro různé společenské kruhy. Jsem opatrný, které přijmu do různých skupin. Například:

  • Facebook. Obecně jsem se, že tě potkal osobně a bude uvažovat o přítele v široké definici slova. To zahrnuje náhodné přátele, spolupracovníky minulosti i současnosti, spolužáky, kamarády of přátel. Nesouhlasím s tím, přátelství od cizích lidí, nebo jsem se setkal jen jednou na konferenci.
  • Twitter. Zřejmě každý je vítán, aby za mnou. Budu sledovat lidi, kteří se zabývají tématy mi záleží.
  • Foursquare. omezím Foursquare přátele, kteří jsem se setkal, a já jsem pravděpodobně trávit čas. Z mých přátel na Facebooku, které jsou také na Foursquare, já jsem jen čtyřhranný přátele polovina z nich.
  • LinkedIn. Vše o hledání práce, rozvoj podnikání a náboru lidí. Souhlasím LinkedIn žádostí lidí, které jsem pracoval, partnerských společností, lidé, které jsem setkat na konferencích, apod.

Toto oddělení také dělá to pro mě jednodušší, aby obsah nedostane sdíleny ina

Žádné komentáře:

Okomentovat