sobota 2. července 2011

Groupon je špatné pro malé podniky?

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/UQCmDEX5Qgc/:

Poznámka redakce: Následující příspěvek je reakcí na naše hosty sérii s kritickým pohledem na denní nabídky průmyslu. Je zapsán Vinicius Vacanti , generální ředitel Yipit , Denní nabídka agregátor, který sbírá lety z více než 300 stránek denně řešit.

Pokud se budete dívat na noční zprávy, že se domníváte, že je vražda v každém bloku, a pokud jste byli čtení TechCrunch v poslední době, že se domníváte, Groupon se vraždí malý podnik v každém městě.

Vzhledem k tomu, stovky tisíc obchodníků, kteří jezdí denně řeší v loňském roce, je nevyhnutelné, že pár bude mít špatné zkušenosti. Aby však bylo možné předpokládat, že několik z těchto anekdot představuje zcela zkušenosti obchodníků s denní nabídka je nedostatečná a nezodpovědné.

Série host blogu od Rocky Agrawal kritizovat denně zabývá, poradenství malé a střední podniky, aby zůstali daleko na základě příkladů, kde se zabývá nepodaří obrátit zisk firmy. Zatímco Rocky příspěvky jsou jistě dobře míněná, je jeho svědectví z velké části založena na několika anekdot a základní nepochopení Denní nabídka ekonomiky.

Jak jsme podrobně Yipit je Denní nabídka Průmysl á va na základě více než 100.000 minulosti, last minute 43% nabídek května zúčastněných obchodníků běží dohodu alespoň po dobu svého podruhé. Tak mnoho obchodníků je bludné? Jasně někteří obchodníci si na to přišel.

I když chápu a tleskám Rocky motivaci chránit malé a střední podniky, mohou tyto podniky si dovolit ignorovat marketingový kanál, který mohou přinést stovky, ne-li tisíce nových zákazníků náklady na pořízení model? Nejen že jsou většinou malé a střední podniky potýkají, jejich standardní marketingové kanály na Zlaté stránky a noviny jsou stále méně a méně efektivní.

Místo aby malé a střední podniky, aby se zabránilo denně zabývá, jak je to se snaží pochopit, proč jsou některé malé a střední podniky mají úspěch?

S tím pochopení, mohli bychom pak vychovávat další malé a střední podniky o tom, jak by mohli být schopni zopakovat tento úspěch sám.

Je to hra čísel

Jako většina marketingových možností, denní nabídka přijde na čísla. Dobrou zprávou je, že většina z klíčových proměnných, které ovlivňují úspěch Denní nabídka zkušenost může být vhodná pro malé a střední podniky přes den struktury transakce a provedení.

My spoluzakladatel Jim Moran , napsal příspěvek v ekonomice Denní nabídka včetně kalkulačky. Zatímco tato kalkulačka peče v mnoha předpokladů, je to začátek šikovný nástroj pro malé a střední podniky.

Dva nejdůležitější proměnné, které malé a střední podniky mohou optimalizovat, jsou:

Nadsazení: Tento ukazatel udává kolik vyšší příjmy zákazníka vytváří pro podnikání, než je hodnota kuponu. Čím větší přebytek, tím lépe pro malé firmy. Existuje mnoho věcí, malé a střední podniky mohou udělat pro zvýšení přebytek, včetně:

  • Strategicky Cena nabídky. Pokud jsou spuštěny restaurace a průměr na osobu účet je $ 30, $ 15 poskytují za $ 30 certifikátů. Osoba je pravděpodobné, že

Žádné komentáře:

Okomentovat