úterý 12. července 2011

Banky zjistí, že způsob, jak prodávat Nákupní spotřebitelů dat

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LOT9IYJyzrI/Banks-Find-Way-To-Sell-Consumers-Shopping-Data:
nonprofiteer píše: "Banky v plánu konkurovat Groupon a LivingSocial zaměřením kupónů a nabídky pro držitele platební karty na základě jejich nákupní zvyklosti podařilo najít způsob, jak to udělat bez porušení zákonů na ochranu soukromí finanční:." Jsou to "prodat" nákupní zvyklosti stejné tak Facebook "prodává" osobní údaje o svých uživatelů:. in-síti Je to chytré ochrany osobních údajů obejít Stejně jako Facebook umožňuje inzerentům cíleně určité druhy uživatelům na základě jejich profilu (aniž by ve skutečnosti za předpokladu, že informace o profilu pro inzerenty. .) banky plánují umožnit inzerentům posílat nabídky a kupóny pro své zákazníky na to, co si koupil před tím způsobem, žádná uživatelská data skutečně opustí síť - místo toho se zabývá stačí zadat do sítě Pokaždé, když si zákazník na hrách o peníze. jeden z těch obchodů, banka dostane provizi. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat