cloud-yay píše "Pracuji pro IT konzultační firmy a nedávno jsem byl pověřen čísla se náš technický poradenský tým - který bez fantazie firemní mluvit znamená, že se snažíme posílit náš technický tým myslet trochu jako je prodej lidé místo toho, aby pouze na služby orientované. K objasnění, jsou naši technickou lidé prohlédnout naši zákazníci jako důvěryhodný poradce a když vidí příležitost pro doplňkový prodej / network obnovovací / projekt často znamenají náš prodejní tým, ale když zákazník vidí prodejců, vždy zarytě mlčet, protože jsou 'prodejní lidi' a zákazníci si myslí, že jsou jen zájem o zmírnění jim jejich peníze! Zajímám se o to, co si myslí, že obec Slashdot, jak bychom měli odměňovat inženýrské týmy pro tento 'prodej 'práce (což by nás stálo provize z prodeje lidem tak jako tak), ale způsobem, který nebude podporovat žádné nepřátelství mezi prodejní a tech zaměstnanců, protože na konci prodeje lidé žijí a umírají na provizi. Má někdo pracoval v tomto prostředí kdekoli a co stavební práce / doesn 't pracovat podle vašich zkušeností? "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat