neděle 5. června 2011

Zeptejte se Engadget: bych se měl dostat 7 -, 8,9-nebo 10-palcový tablet?

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/06/04/ask-engadget-should-i-get-a-7-8-9-or-10-inch-tablet/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget šetření k nám přijede z Johan, kteří nemohou Zdá se, že určit, která velikost je značná dost. Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.

"Jsem na trhu tablet, většinou za obsah spotřebu, ale také pro kontrolu e-mailů a je poněkud produktivní, když mám pocit, že. Nikdy jsem vlastnil jeden předtím, takže jsem zvědav, jaká velikost je nejlepší. Mohl bych dostat 7-palcový, 8,9-palcový nebo 10-palcový tablet - Jsem více o velikosti než OS, upřímně názory. Musím to je přenosný, a přesto cítit "větší" než Droid X. Každý můj od těch, které používá více velikostí? Díky! "

Velká otázka. Je tu samozřejmě klady a zápory každého z těchto rozměrů, a vaše možnosti jsou jistě zúžená dolů na 7-palcový konec. To znamená, že nyní-zlevněné Galaxy tab a stále rostoucí-BlackBerry scénáře by zapadala 7-palcový účet, a volby rozprostírána významně, když plíživé až 10-palců. Takže, co říkáte?

Zeptejte se Engadget: Mám 7 -, 8,9-nebo 10-palcový tablet? Měla původně objevila na Engadget na so. 04.6.2011 23:59:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat