neděle 12. června 2011

Zeptejte se Engadget: nejlepší (non-gaming) bezdrátová sluchátka?

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/06/11/ask-engadget-best-non-gaming-wireless-headphones/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget šetření k nám přijede z Koncepce čtenáře, který má docela veselý příběh. Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.

"Jaký je nejlepší bezdrátová sluchátka na trhu (non-Gaming Headset - není třeba pro mikrofon), nejlevnější dolar při poslechu hudby / TV kolem mé domácnosti a loděnice. Pro ​​Jedna námitka je, že nemám vlastní iPod, takže oni prostě potřebují k práci s běžným 3,5 mm stereo jack pro sluchátka. Co je opravdu důležité pro mě je věrnost zvuku, a doufejme, že vzdálenost od vysílače. Zdá se mi, že 900MHz je tak v loňském roce, a já jsem nebaví poslouchat můj soused si stěžují na její manželství, když jednotka jsem v současné době pomocí zvedne její telefonáty. Nebojím zaplacení 300 dolarů na 400 dolarů v případě potřeby, ale samozřejmě dražší varianta je upřednostňována nejméně. "

Podívejte se, ten člověk potřebuje pomoc. On potřebuje sluchátka, která přehrávat hudbu, ne hněval rozvod hovory. Prosím, pomozte tím, že upustí nějaké znalosti v komentářích níže. Děkujeme vám. Děkujeme vám.

Zeptejte se Engadget: (non-gaming) bezdrátová sluchátka? Nejlepší původně objevila na Engadget na so. 11 červen 2011 23:25:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat