neděle 8. května 2011

Nespravedlivé a nevyvážené

Zajímavé novinky na url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jSexAAurL-8/:

Kopání zpod hory věcí o tomto víkendu, jsem beznadějně pozadu. Zveřejnění: Pracuji v salesforce.com, dělat úžasné věci, které nemohu říct nic o tom.

Zdá se, že tech tisk je plna různých diskuse o pokračující úspěch Mike Arrington na adrese skutečně řekl, co si myslí. Zveřejnění: Jsem velký fanda všeho, co Mike dělá, a zvláště jeho zručnost v objevování média. I by měla být považována za zcela neobjektivní v tomto ohledu, a vy byste měli slevu všechno, co říkám způsobem.

Ohlédnutí za posledních týdnu TechCrunch, několik témat se objeví. Za prvé, je tu úžasné množství nic neděje od Apple, Google, a tato společnost na severu se věc Windows. Apple je zřejmě směřuje k probíhající mrak velký čas. Zveřejnění: Mám rád všechno, co Apple dělá, a proto jsem naprosto neobjektivní vůči své produkty, strategie, a dokonce i zvláštnosti, jako je auto-nahrazení "jeho" se "to", i když to nikdy znamená "to je" přibližně 97 procent času.

Google se zřejmě chystá neoznámí nic o jeho sociální mediální strategie na své vývojářské konferenci tento týden. Zveřejnění: Miluju Google a všechno to dělá, ale ne tolik jako Apple. Takže když říkám Android jsem opravdu myslel IOS, a když říkám AirPlay jsem opravdu smysl AirPlay. Dali jsme můj bratr Dan Apple TV k narozeninám, a užívat si jeho pokusy integrovat do své krabice všech Android po celou dobu životního prostředí. Zvláště zábavná je jeho dohad o dostupnosti aplikace Remote trhu Android.

Minulý týden byl první týden, kdy jsem se doslova nikdy vzal můj notebook z brašny. Místo toho jsem žil non-stop s IPAD pomocí aplikace WordPress upravit překlep v posledním týdnu sloupci, app Concur udělat bezvýznamný díru v mé náklady nevyřízených, a dělá úžasnou práci na salesforce.com po zbytek mého bdění. FaceTime a Skype mě nechal ve smyčce s rodinou a přáteli, a včera jsem si pronajal epizoda Chirurgové můj tchán vymazány, zatímco nahrávání ohrožení.

Slovo o pronájmu: Miluji pronájem ukazuje na 99 centů a s nimi nikdy se nedotýkejte pevný disk, s výjimkou krátkého období, kdy caching Apple TV používá jeho "skladování" do fáze show místně. Také jsem rád, jak Apple TV dělá totéž, když jsem se použít AirPlay tlačit nahraný pořad z mé IPAD k velké obrazovce, což šetří baterii na IPAD po show je cache. Jak více a více mého spotřeby médií protéká IPAD, každý trochu ochraně baterie je rostoucí rozdíl.

Nějak se v posledních několika měsících IPAD bydlení, můj roky averze k pronájmu a preference pro "vlastnictví" mají obrácené. Použil jsem k hodnotě iluzi, že kniha byla moje ke kontrole, kde se digitální verze omezené a pomíjivé. Zveřejnění: Chystám se udělat Beatle odkaz. Miluju Beatles, a tak se Apple. Pokud bych typ Beatles na IPAD to autocorrects k Beatles, zkuste napsat android a uvidíme, co se stane.

Tak jsem koupil nebo dostal John Lennon autobiografie Philip Norman před několika lety. Četl jsem to v záchvatech a začne, až dokud se někdo (možná já, možná ne) rozlil kávu na něj a nasycených první třetině velmi dlouhé knihy. Strávil jsem hodinu oddělování stránek a sušení je individuálně tak, aby nedošlo ke ztrátě příliš mnoho vyprávění. Pak IPAD přijel, jsem si knihu od app Kindle, a nikdy nedotkl tištěnou verzi znovu. Mravní: jste vlastní verze pro tisk, jak v Tobě Break It si ji koupíte. I vlastní kávu-potřísněné uvízl spolu-stránky, kde John setkal s Paulem a rozhodla se podat ho, i když on by nakonec převzít a strávit týdny na Silver Hammer Maxwella. Četl jsem o tom na IPAD.

Dnes

Žádné komentáře:

Okomentovat