Na nedávném Game Developers Conference, průmysl veterinář Brian Moriarty hovořil o staré videohry-jako-umění diskuse. Moriarty zjistil, že se neochotně obraně jednu část neslavný argument Roger Ebert proti pojem: "Nikdo do nebo z oblasti nikdy nebyl schopen uvést hru hodný srovnání s velkým dramatiků, básníků, filmařů, spisovatelů a skladatelů." Co následovalo byl zamyšlený diskusi o tom, jak hry zapadá do definice umění a jak komerční, že téměř univerzálně obklopuje může zabránit skutečné umělecké vyjádření. Citovat: ". Na rozdíl od pana Eberta, jsem hrál mnoho z her všeobecně považována za velký a klíčový mám tu čest znát mnoho z autorů osobně, ale stejně jako já obdivuji hry jako MULE, Rovnováha sil, Sim City. a civilizace, by to nikdy ani nenapadlo, abych se porovnávat s poklady světové literatury, malířství nebo hudbu. ... video hry jsou odvětví. jste se zúčastnil konference obří průmyslu. Industries vyrábět produkty. hra produkty obsahují mnoho umění, ale je to produkt umění, který má říkat, kýče umění. Kýč umění není špatné umění. Je to komerční umění. Umění určené k prodeji, snadno a ve větším množství. A čím větší publikum, kitschier to dostaneme. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat