čtvrtek 17. března 2011

MIT-navržen hry zvyklý na vlak systém AI

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/amX07ev39-w/MIT-Designed-Game-Used-To-Train-an-AI-System:
Ian Lamont píše "MIT Media Lab a Singapur-MIT Gambit hry Lab právě vydala Improviso, on-line hra, která je součástí výzkumného projektu na vytvoření realističtější herní AI. Improviso vyžaduje dva hráči, vedoucí herec a ředitel, který je předstírat, že střílet nízko-rozpočtových sci-fi film o vládě kryt-up cizinců v Oblasti 51. Cílem projektu je shromažďovat zaznamenané improvizace z tisíců her, které mohou být použity k železniční systém, AI, které budou schopny hrát roli NPC. Jeff Orkin, výzkumný pracovník MIT, který vedl vývoj hry, říká, že nejlepší čas ke hře Improviso je devatenáct hodin - dvacet dva hodin. Orkin je také tvůrcem hry AI vyzvala cílevědomí akci programování, první používané v FEAR v roce 2005 a později zaměstnán v FEAR 2 a Fallout 3 ".

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat