To není zrovna jarní kuře , ani je to především nový reklamní hry - Best Buy využil věci zpět v roce 2009, aby se zasadila elektroniku - ale novou reklamní kampaň, od mužných sprej dodavatel tělo Lynx (Axe v USA) dělá rozšířená realita téměř nevyhnutelné. Vytvořil BBH, globální reklamní agentury, video ukazuje cestující na vlak do Londýna je Victoria stanice a zíral na obří obrazovce se nacházejí přivítá skimpily oblečen padlého anděla. Senzace, která byla zahájena 6. března, kreslil hodně pozornosti od kolemjdoucích, a ve více než jednom případě vylákal některé docela dobře, odvážné chování. Až teď, rozšířená realita je většinou hrají věc z geek set - i předchozí inzeráty získávat takové taktiky vyžaduje slušné množství práce z publika - ale pokud tyto padlé anděly jsou jakékoli označení, mohli bychom všichni být posuvné více neskutečný svět velmi brzy.
[Díky, Ben]
Lynx rozšířená realita senzace kapky scantly oděné andělé na pozemních cestujících (video) se původně objevila na Engadget na čt. 17 březen 2011 15:19:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat