sobota 12. března 2011

CS Profs Debata Úloha matematiky v CS školství

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wV15d4FBG_k/CS-Profs-Debate-Role-of-Math-In-CS-Education:
theodp píše "Bojíš se, že jeho láska-nenávist vztah s matematikou mohlo donutit ho, aby se vzdal výkonu počítačové vědy, CS studenta děkan Chen najde útěchu z nečekaného zdroje -. příspěvky profesorů CS na SIGSE mailing listu 'chápu, že diskutovat o roli matematiky v CS je jedním z těch náboženských otázkách války typ, 'píše Brad Vander Zanden.' Po 30 letech v této oblasti, jsem stále není jasné, jak počet a průběžné matematický korelují s něčí schopnosti uspět v mnoha oblastech počítačové vědy ... Viděl jsem mnoho vynikajících programátorů, kteří bojovali s kalkulu a nikdy opravdu dostal to. ' Dennis Frailey rozlišuje mezi výzkumem CS a použijí CS: 'Už příliš dlouho jsme se učili počítačové vědy jako akademická disciplína (jako by všichni naši studenti budou pokračovat získat doktoráty a pak se stát CS členů fakulty), i když pro většinu z nás, naši studenti jsou ohromně hledají uplatnění ve kterém se používají počítačové vědy. ' Frailey dodává, že část tohoto problému může být, že některé CS Profs - matematický bohů, které mohou být - jsou špatně vybavené-učit CS v non-matematické způsobem: 'Buďme upřímní o další aspekt tohoto problému - to, co lze na fakultě učit? Z mnoha důvodů, typický CS fakulty se skládá hlavně z jedinců, kteří se specializují na CS jako vědní disciplíny, často se silným matematickým zázemím. Kolik z nich mohl učit dobrý kurz v cloud computing nebo multi-core systémů nebo softwarové inženýrství nebo některou z mnoha dalších témat, že absolventi najdou užitečné, když absolvent? takové kurzy vždy sestup do instruktorů nebo doplňky nebo jiné non-držba-sledovat fakulty? ' Tak, jak to přehození zkušenosti s Slashdotters '? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat