čtvrtek 3. února 2011

Sát, zmenšování, bang, prsa: smrt spalovacích

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2011/02/03/suck-squeeze-bang-bust-the-death-of-internal-combustion/:
Nekouřím a nikdy jsem. Nemůžu říct, jak jsem se cítila pokušení někdy vyzkoušet, že zvláštní zlozvyk, zejména s ohledem na náklady v těchto dnech. Před 50 lety jsem předejít tomu, aby volba životního stylu, by mě v menšině, a když jsem se odvážil požádal kuřák na krok mimo nebo dělal nějaké důsledky, co jejich zvyk dělá na mé plíce ... dobře, to by nebylo přešla dobře.

Dnes, samozřejmě, tyto otázky a očekávání jsou normou, s právními předpisy nutí kuřáky do chladného a vědy o tom, že to, co vyjde z jejich úst není ideální pro kolemjdoucí. Ale proč mluvím o kouření cigaret na gadget blog? Za několik desítek let je to, co to bude, jako řídit auto s vnitřním spalováním, život plný horentní daní, neustálé obtíže, a stát-podporovaný pokusy o navození škoda, mezi těmi, kdo by se odvážil putter asi s motorem, který vrhá z 70 procent (nebo více) jeho energie jako odpad.

Pokračovat ve čtení Suck, zmenšování, bang, prsa: smrt spalovacích

Sát, zmenšování, bang, prsa: smrt spalovací původně objevila na Engadget na čt. 03.2.2011 12:28:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat