úterý 22. února 2011

První Alpha Qt pro Android Vydáno

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/KDj2Cmcg7EE/First-Alpha-of-Qt-For-Android-Released:
Anonymní čtenář píše: "V návaznosti na oznámení společnosti Nokia, že to bude vesele hází své stávající komunitou vývojářů pod autobus tím, že nabízí Qt pro Windows Mobile, projekt realizovat Qt pro Android oznámila svůj první alfa verzi. Necessitas vedoucí projektu Bogdan Vatra píše, 'já jsem měl sen, že jednoho dne budu moci nasadit stávající Qt Software na jakékoli platformě Android. Měl jsem sen, že jednoho dne budou všechny Qt aplikace používat systém širokou sdílené knihovny Qt. Měl jsem sen , že jeden den, jednou všechny Qt aplikace sestavené a nasazeny na jednu platformu Android, bude běžet na jakékoli jiné novější platformu Android a bude trvat několik let bez rekompilace. Měl jsem sen, že jednoho dne budu moci vytvářet, spravovat , kompilace ladění a nasazování aplikací za použití Qt prvotřídní občan IDE. Teď, ty sny stávají skutečností. ' Wiki Necessitas nabízí dokumentaci o Qt pro Android. Demo video Qt pro Android v akci je také k dispozici. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat