Pokud bychom byli systémem Microsoft bychom přestat snažit rozškatulkovat IPAD a zaměřit se na couvání Apple nadvládu narůstajícího tablet na trhu. Bohužel, pro lepší nebo horší, my nejsme ti, na starosti, a tak jediné, co můžeme udělat, je krčit se na zprávy, že Microsoft má dát dohromady marketingové kampaně pro své partnery, že prodejce zdůrazňuje IPAD podniku nedostatky. Ano, přístroj, který byl zjevně navržen pro spotřebitele-centrické dostupnost je z dehtu s usvědčující stopy být nepřátelský k podnikání. Věc je, firemní zákazníci jsou skutečně nasazení iPads ve svých pracovištích , ale my jsme si jistá, že žádný z nich se vyhazovali Myslete Podložky v procesu, který trochu dělá Microsoft svraštil obočí a bombastický obavy - jako je nedostatek podniku OS nástroje pro patch management - se zdá, dobře, odtržené od reality. Přesto víme, že odpadky mluvit, když vidíme, že i tam celých deset snímků z věcí, na zdroje odkaz níže.
Microsoft odpověď na IPAD: útok svého podniku slabiny ... i když nikdo se o ně nezajímá původně objevila na Engadget na po. 24 leden 2011 19:07:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat