neděle 16. října 2011

Watch Me Talk To My iPhone 4S (Siri Demo)

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/MxSS2gG0m-o/:
siri demo

Pokud je iPhone 4S má jednu standout funkci, je to Siri osobního asistenta . Ptáte se Siri se dělat věci, které mluví k němu, a to může kohokoli ve vašem seznamu kontaktů, odesílat textové zprávy nebo e-mail, domluvit si schůzku, přehrát skladbu, nastavit připomenutí pro sebe, cestu, nebo jen položit otázku. Je to, jak navázat hovor ve více než jedním způsobem. Siri je druh funkce, která vás nutí vytasit telefon ukázat přátelům, nebo úplně cizí.

John Biggs a jsem přikryl Siri ve včerejším Fly, nebo Die epizoda na iPhone 4S, ale já jsem nahrával tento extra video jít do větší hloubky. Je to jen lepší vidět v akci Siri, který si můžete přečíst o tom. Siri není dokonalý. Někdy se to dostane do sítě, problémy, zvedne hluk v pozadí, nebo se špatnou otázku, protože instinkt je začít mluvit dříve, než bude připraven. Ale je to nejpůsobivější hlasové rozhraní počítače se tam právě teď.

V demo výše jsem nastavit připomenutí vyzvednout nějaké květiny pro mou ženu (oznámení později vyskočil na můj telefon v určený čas), diktovat poznámku, najdete v blízkosti parku na mapě, a domluvit si schůzku s Biggs. Když se domluvit si schůzku, Siri i pošle e-mail na jiné osoby, a dá to v kalendáři. Zjistil jsem, že obzvláště působivé, protože to je případ, kdy mluví s Siri má mnohem méně času než dělat tyto akce sám.


Společnost:

Žádné komentáře:

Okomentovat