Facebook má požádala o ochrannou známku na použití "Facebook", na vizitky a více zvědavě, "non-magneticky kódované" ID karty, kromě jiného. V případě kladného vyřízení ochranné známky bude chránit používat slovo Facebook v zadaném formátu, není žádný skutečný vynález.
Co na tom, Facebook chce jen, aby zabránila lidem v tom, aby falešných Facebook vizitek? No, vypadá to, že tato ochranná známka by se kryt, a ještě mnohem více, včetně "vizitku a služeb identit, design karty," "tiskové služby" a zlověstné, "usnadnění sociální a obchodní sítě prostřednictvím poskytování dat pro použití na vlastní podnikání a identifikační karty. "
Je to také vypadá, jako ochranná známka by pokryla QR kód a NFC / RFID použití - které fungují pomocí magnetické indukce, nikoliv výše uvedené magnetické kódování - podobně jako přítomnost karty a photobooths, která dovolila si nahrávat a záznam fotografií na F8 (viz vlevo).
Je snadné si představit nějaký hlavní plán, kde Facebook Facebook by uživatelům levné fyzické ID, které by mohly být čteny inteligentní čtenáři a používá pro nejrůznější praktické účely. Když zeptal se lidé seznámí s záležitost Facebook neměli tušení, zda to byl vlastně v pracích. Je také jasné, jak často firmy jako něco, co ochranná známka Facebook a pak ho ve skutečnosti využít ochranné známky.
Je-li Facebook se vyvíjet nějakou fyzickou ID systému, bylo by to skvělé pro marketing a velmi praktický, Představte si, že na koncerty nebo filmy, zakoupení vstupenek přes Facebook a bít přes hlavní průkazu FOB.
Facebook tak bude hrát větší roli v tom, jak se nám daří v našem online identity v budoucnu? No myšlenka není tak přitažená za vlasy - konec konců, Facebook je již dominuje systém identity na internetu.
Obrázek přes: Gsharma
Facebook je největší sociální síť s více než 500 mi
Žádné komentáře:
Okomentovat