neděle 16. října 2011

Jak chytit zloděje notebooku?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/kOG1PUtK6TE/how-to-catch-a-laptop-thief:
Poprvé přijal zadavatel otaku244 píše: "Strávil jsem den ve Vancouveru tento týden při práci v Seattlu. Když jsem si užil v oblasti, někteří občané Vancouver rozhodl užít Macbook Pro. Bohužel jsem nezjistil, dokud jsem byl už zpátky My Seattle hotelu. Netřeba dodávat, že jsem docela naštvaná na celý zážitek. Naštěstí jsem LogMeIn nainstalován na tomto počítači. I za předpokladu, že IP adresu VPD, ale říkají, že zákony neumožňují zaručuje pouze na fyzické Adresa vázané na IP. Zní to jako stříbrná kulka je vyfotit osoby používající laptop. Naskýtá se otázka, jak se mám přesvědčit, ten spustit skript, který bude mít jeho fotku a SMTP mi ? Slibuji, že místo fotky chlapa, pokud to dostat se úspěšně rozjel! "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat