pátek 21. října 2011

Funkce: "Myslím, že jsou šílení": Uvnitř 48 hodin boj o co nejlepší videohru (část 3)

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/TxudpNNAOkc/i-think-theyre-mad-inside-a-48-hour-battle-to-build-the-best-video-game-part-3.ars:

Brendan Keogh korespondent nedávno navštívil 48 hodin "hru jam" na Queensland University of Technology dokumentovat, jak spí 20-zmatený dev týmů vytvořit kompletní video her v jen dvou dnech používání slova "na klíč", "jezevec" a "oblek" orientační. Tady je třetí a poslední části příběhu o tom zvláštní víkend.

Neděle, 06:22

Probudil jsem se začít co Becky koktejly rameno. "Je mi líto, Brendan," říká. "Usnul jsem taky."

My iPhone se nachází přímo u hlavy. Prospal jsem alarm, který musel jít pryč na věky. Slunce svítí přes jedinou štěrbinou ve světle blokování závěsy a já se cítím hůře než já, než jsem šel spát téměř pět hodin.

Dívám se na odpočítávání času: 09:35:40 jít. My jsme nyní už opravdu na poslední úsek. Očekávám, že krize na zběsilý začali, ale rozhlédl indie pokoj, ložnice těla stále leží všude. Jason, programátor, je jediná osoba vzhůru Rockin 'Mojžíš, všichni ostatní spí dole a kolem něj. Ash se nikde vidět. Matchbox Baterie je ven.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat