pátek 29. července 2011

Airbnb Oběť opět mluví: bezdomovci, strach a hněv

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Fy7fMeBOCwY/:

Včera jsme psali o "EJ", žena, která měla San Francisco bytu vyloupil a poškodili někoho, kdo pronajal ji doma na týden přes Airbnb.

Tam byl nějaký zmatek, jak Airbnb bylo a je řešení vzniklé situace. Podívejte se na změnách, které po výše a CEO Brian Chesky na příspěvek tady na TechCrunch později včera mluvil o situaci.

Došlo k události, která je hrozná rána pro dobré jméno firmy. Zdá se, že zmatek kolem toho, zda nebo ne Airbnb bude kompenzovat za její ztráty. Firma nejprve řekl, že ne, pak řekl, že ano, a objasnil, že nabídka podána minulý měsíc, když se to stalo, a to v reakci na bouři PR včera.

A EJ vypadalo, že potvrdí, že v její počáteční příspěvek 29. června, tři dny poté, co se vrátila domů a říká:

Byl bych povrchní, kdybych se nezastavil zde zdůraznit, že zákaznický servis v airbnb.com bylo nádherné, takže tento zločin plnou pozornost. Mají často volal, vyjadřovat empatii, podporu, a skutečný zájem o mé blaho. Oni nabídli, aby mi pomohl obnovit citově i finančně, a pracují s SFPD vystopovat těchto zločinců.

Ale v nové funkci včera pozdě , EJ říká, že po 30. červnu byla společnost mnohem méně přátelský k ní. Více posledních komunikačních událostech, jak říká, byly zaměřeny na získání ji odstranit poštou, nebo psát něco nového, s pozitivnější tón.

29. června jsem vyslán svůj příběh, a 30. červnem se tak označuje poslední den, kdy jsem slyšel od týmu zákaznického servisu o mé situaci. Ve skutečnosti se jmenoval můj "spojení" od Airbnb zastavil kontaktujte mě celkem jen tři dny poté, co jsem oznámil trestný čin, 25. června, z důvodů, které neznám. Slyšel jsem nic od ní od té doby.

I blogu můj příběh, a všechny tyto druhy a podporují lidé prostě zmizel ....

A od června 30? Toho dne, jsem obdržel osobní výzvu jednoho z spoluzakladatelů Airbnb. Měli jsme dlouhou rozhovoru, v němž je uvedeno, že mají znalosti (výše zmíněné), kdo byli zadrženi policií, ale že on nemohl diskutovat o informace nebo tyto předchozí případy se mnou, protože šetření pokračuje. On pak řešit své obavy o mé blogu, a potenciálně negativní dopad by to mohlo mít na jeho další růst společnosti a aktuální kolo financování. Během tohoto hovoru a ve zprávách pak, když mě požádala, abych zavřel blog úplně nebo omezit jeho přístup, a za pár týdnů později, navrhl, že jsem aktualizovat blog s "twist" dobrých zpráv tak, aby "kompletní [s] příběh ".

Od 30. června tohoto spoluzakladatel byl jedinou osobou, na Airbnb od které jsem dostal náhodném kontaktu, pokud jde o mé situaci, jeho zprávy, zaměřené především na můj blog post a jeho činnost na Twitteru. (Poznámka: druhý spoluzakladatel to napište mi poprvé kolem 2 hodiny ráno včera, což naznačuje setkáváme na kávu, jak se "by si setkání" se mi, že žádné vyšetřování mé současné emocionální stav, moje bezpečí, nebo moje pohodu.. )

EJ také říká, že to není jí jasné, že policie někoho odpovědného ve vazbě. A co je nejhorší, když mluví o tom, jak její život je stále narušena a ona se obává o svou osobní bezpečnost, protože zločinci vědí téměř vše, co o ní poté, co žije v ní doma na týden.

Do té doby jsem stále domova, odrážet mezi domovy přátel, svíral polštář a to, co zbylo z mého normálu. Trávím ráno PŘIPOMÍNAJÍCE, nočními můrami a dýchání až záchvaty paniky, a moje odpoledne čisticí města figurka Obchody v marné naději, že bych mohl získat některé z mých ukradených pokladů. Necítím anyt

Žádné komentáře:

Okomentovat