pátek 17. června 2011

Zeptejte se Slashdot: nástroje pro šifrování disku Linux a bezúhonnosti?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-l78O5jVtgk/Ask-Slashdot-Tools-For-Linux-Disk-Encryption-and-Integrity:
Anonymní čtenář píše: "Byl jsem pomocí Gentoo Linux na dlouhou dobu a vždy byli spokojeni s jedním z mnoha nástrojů pro šifrování disku:. Cryptsetup (dm-crypt a LUKS) Nicméně jsem nedávno dal FreeBSD vyzkoušet, a přestože jsem k závěru, BSD není pro mě, byl jsem ohromen Geli (8), FreeBSD je nástroj pro šifrování disku. Stává se tento nástroj také to, co nazývá "režim ověřování." Kromě šifrování disku sektor po sektoru, ale také obchody kontrolních součtů (sha256 v mém případě), v něm na každé psaní. On čte, je-li kontrolní součet mismatchs, ale šíří se chyby, což vede k, řekněme, read () chyba . Tím nemám věřit svým disk (samozřejmě kromě boot) již:. jakékoli nekonzistence dat budou zjištěny před data jsou využívána s hledal dlouho bez odpovědi, chci se zeptat: je tam něco podobného v Linuxu Pozn.: Použití Btrfs je platné řešení, ale zdaleka není stabilní (mám pár oopses během mého testování). "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat