čtvrtek 9. června 2011

Razer totes Hydra hole a 6400dpi dual-senzor myši na E3 2011, jedeme hands-o

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/06/08/razer-totes-hydra-sticks-and-6400dpi-dual-sensor-mice-to-e3-2011/:

Razer je Sixense elektromagnetické kouli hodil kolem spousta intradimensional portálů na CES, ale bohužel společnost by nám hrát. Dnes na E3 2011, nicméně, byli jsme nakonec podal otěže. Ti twin tyče jsou působivě citlivý a přesný v specificky-dělal Sixense limity pro Portal 2, a to je sakra hodně legrace fyzicky natáhnout bloky, přemístit portály se zákrutem zápěstí a fyzicky házet předměty ve vzduchu. Nicméně, máme dojem, že mimo hry, zvláště určené pro práci s holí, to by mohlo být něco jiného. Mávání právo držet kolem funguje docela přiměřeně pro ovládání kurzoru myši, ale když jsme vystoupili ven na Windows, hole nefunguje - zřejmě kontroly musí být vyznačeny odděleně v desktopového klienta pro práci s OS a jiné hry nebo programy. Nemyslíme si, že mnozí hráči PC her se bude starat o šest-noha rozsah a kabelové řetězu tady, ale to omezení těch, doufají, že usednout s hrou na velké obrazovce.


Také jsme to zkusit Razer nové "4G" dual-senzorová technologie, která bude vyvalit na nové Mamba a imperátor herní myši hned - je to dvojice laserový snímač a optický senzor pro větší přesnost při zvedání myši mimo plochu pro pokročilé first-person střílečka Mousing techniky, nemluvě o sledování 6400dpi. Vzali jsme to na projížďku s praktickým Razer Mamba, a my okamžitě zamiloval - ať už hodil myš kolem nahodile, zuřivě kopl ho přes podložku, nebo prostě se snažil o rychlé headshot, že drží krok s námi. Kurzor se plížit, pokud výtah a pokles velmi rychle, ačkoli, a bez původního Mamba porovnat s, to je těžké říci, kolik lepší to bylo. Naštěstí se, že nebude moc faktorem v rozhodování o koupi: budete platit přesně stejný 130 dolar za Mamba nebo $ 80 pro imperátora, když oni udeřili police v tomto měsíci. PR po přestávce.

Pokračovat ve čtení Razer totes Hydra hole a 6400dpi dual-senzor myši na E3 2011, jedeme hands-o

Žádné komentáře:

Okomentovat