sobota 2. dubna 2011

Zeptejte se Slashdot: Poradenství v oblasti DIY neutronů světlo?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4SNFOKa5M90/Ask-Slashdot-Advice-On-a-DIY-Neutron-Beam:
Max Littlemore píše: "Byl jsem chov dobytka thorium děti skřítci doma pomocí spousty starých detektorů kouře s pohledem k vytváření své vlastní elektrické energie záření plutonia červí díru a dostat z rozvodné sítě. Jediné, co mě zastavil je spolehlivý neutron paprsek. Vzhledem k tomu, že veškeré vybavení jsem pomocí je re-purposed kuchyňské vybavení, obavy o bezpečnost říct, že jsem váhala jsem ochotny rozjaření vzdorně postavit uranu reaktor dodávat neutrony thorium jeden tak dávám otázku tam:. provádět žádné Slashdotters vím o nebezpečný náklad bezpečný právní způsob, jak vydělat silný neutronový paprsek z věcí, které jsem mohl najít kolem domu? " Bylo by užitečné, aby zahrnovala obrazy a schémata vlastní osobní neutronové generátory světla pušky mísy pivo.

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat