pondělí 18. dubna 2011

Zeptejte se Slashdot: Musím dát mu Přihlásit se na našem oddělení Server?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nIgVMQat2nM/Ask-Slashdot-Do-I-Give-IT-a-Login-On-Our-Dept-Server:
jddorian píše: "Já jsem vedoucí klinických divize v akademickém nemocnici (ne radiologie, ale podobně tech orientované). Mí kolegové fakulty (tucet) chtějí přejít z papírových na elektronické kalendáře (noční a víkendové on-call plánu ). Většina z nich má iPhone nebo podobné, takže jsem předpokládal server CalDAV. nemocnice IT oddělení nenabízí žádný iPhone kompatibilní kalendář nástroj, a tak jsem si koupil (s mou hotovost) malý server, nainstalován BSD a OpenLDAP pro účty, a nainstalována a nakonfigurována DAViCal. Poté, co jsem testoval to, I e-mailem IT požádat, aby port 8443 skrz firewall nemocnici na tento server. tech (po ptát, co bylo pro port 8443), řekl, že odblokovat přístavu poté, co jsem poskytne mu s přihlašovací účet na stroji (i když 'Nepotřebuji root'). Byl jsem překvapen, a po zvážení to, že jsem stále naklonil se k nepřátelské tento požadavek, možná začnete do řetězce. já jsem šťastný dovolit nějaké fotografie, aby bylo zajištěno, že nemá žádné problémy se zabezpečením, ale já bych raději, aby někdo jiný mít přihlašovací účet. Co si čtenáři myslí Slashdot? Měl bych dát přihlašovací účet na serveru, který není ve vlastnictví nebo spravované? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat