úterý 15. března 2011

Jeff & Rob Navštivte Lucasfilm

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:
Loni na podzim Hemos začal pracovat pro Perforce: jeden z jejich klientů je Lucasfilm. Jedna věc vedla k druhé, a minulý týden jsem se dostal k návštěvě svých zařízení Presidio v San Franciscu. Jejich bezpečnostní politiky brání mi říká něco o super sladké věci, které jsem viděl v budově, ale můžu zveřejnit tento obrázek z nás, vedle sochy Yoda před hlavním vchodem. Díky Matt Janulewicz pro získávání nás do dveří a ukazuje nám v okolí, Daryll Jacobson pro otevření dveří pohodě a Tina Mills klikněte pro lisování. Nyní mohu říci, že jsem byl fyzicky blíž, než Starwars.com musím Slashdot.org od roku 1998, kdy žil pod mým stolem. Konečně, rukavici byl hozen: pracujete-li někde pohodě (Pixar Apple NASA Bílý dům Comerica Park???) Napište mi e-mail! Nejsem výše pomocí T-Košile jako úplatkářství vidět pohodě místech!

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat