čtvrtek 17. února 2011

Funkce: ABC virtuálních privátních serverů, část 1: Proč přejít na virtuální?

Zajímavé novinky na url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/x1ffL9VcPBA/virtual-private-servers.ars:

Proč vlastní server hardware? Ptal jsem se sám sebe na tuto otázku opakovaně v posledních 15 letech pokaždé selhal stroj, nebo jsem potřeboval upgrade pro různé webové, mailové a databázové servery. Mohl jsem vybrán k pronájmu vyhrazený hardware v co-umístění zařízení, nebo použít sdílené hostitele. Ale moje potřeby potřebné zdroje, které stojí mnohem víc než moje naběhlé náklady, pokud pronajaté, a by předstihnout sdílené potřeby. Byl jsem smířený s vlastní, udržování, a nahrazovat své vlastní vybavení.

To znamená, že až do loňského podzimu, když jsem ji prsty do vody s virtuální servery Private (VPSes): virtualizované servery s root přístupem běží na high-end hardwaru a oddaný své výlučné účely. I když jste byli schopni pronajmout VPS od různých společností, na několik let, možností kvetl v roce 2010. Software vyzrál, robustní služby jsou k dispozici, a nákladů je nyní na značnou výhodu oproti výkon pro druh rutiny webových a databázových úkolů, že drtivá většina webových stránek provádět.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat