Picknz píše "The Telegraph uvádí, že vědci zjistili, posílání SMS zpráv je možné zlepšit gramotnost mezi žáky tím, že jim extra expozice slovo složení mimo školní den. Podle zprávy, může být vztah mezi pravopisu a textové zprávy lze vysvětlit tím, 'vysoce fonetické povahy 'ze zkratek používané u dětí a abecední povědomí potřebné pro úspěšné dekódování slov.' Je také možné, že textism využít přidanou hodnotu, protože nepřímé jakým způsobem používání mobilního telefonu může být zvyšující se vystavení dětí k tisku mimo školu, ' říká zpráva. 'Nyní začínáme vidět jednoznačné důkazy, že děti využívají zkratky textové zprávy má pozitivní dopad na jejich pravopis dovednosti,' dodává profesorka Claire dřevo. 'Neexistuje žádný důkaz, že jazyk děti hrají při používání mobilních telefonů je škodlivé gramotnost vývoj. '"
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat