sobota 22. října 2011

Zeptejte se Slashdot: co říct High-středoškoláků o informatiku?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3xHOb2WAgjA/ask-slashdot-what-to-tell-high-schoolers-about-computer-science:


Poprvé přijal zadavatel lsllll píše: "Mám natažený (bez můj záměr) na tři sezení 20 minut, mluvit s studenty středních škol o vědě o počítačích a programování, a jsem přemýšlel, jaké jsou některé z věcí, které bych měl mluvit s nimi o tom. Mám předtím udělal to samé na čtyřicet minut, a všichni studenti chtěli mluvit o programování her. Moje jediná herní zkušenosti s programováním se datuje do konce 80. let a programování několik her (některé který běžel na vrchol sítě Novell), v Turbo Pascal. Od té doby jsem dělal spoustu návrhu databáze, webové rozhraní a konfigurace systémů a integrace. já jsem docela plynule s Windows a Linux, ale mé současné programovací schopnosti jsou poněkud omezené na Coldfusion, PHP, JavaScript, SQL a bash skripty. Mám mluvit s nimi o různých aspektech informatiky, jaké to je pracovat na plný úvazek v počítačovém průmyslu, nebo mám udělat sezení jen otázky a odpovědi, protože 20 minut by mi nedovolí mluvit a dělat otázku a odpověď? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.

Žádné komentáře:

Okomentovat