sobota 22. října 2011

Zeptejte se Slashdot: pro detekci záření pro obyvatele Tokia?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6fjoOzCI0pA/ask-slashdot-radiation-detection-for-tokyo-resident:


Anonymní čtenář píše: "Já jsem Američan, který žije v Tokiu. Příběhy začaly objevovat na" horké skvrny radiaci v Tokiu a okolí prefektury, tak jsem si začala dělat starosti. Bydlím v prvním patře mého činžovního domu a přímo u naší pračky je příkopu tam, že je ucpané dešťové vody a bahna, které se mi hlavně strach, protože moje žena a já se chystají mít děti brzy. Zřejmě nikdo z vlády se chystá přijít na kontrolu naše žlabu, takže mám pocit, že je třeba vzít věci do svých rukou. Nemám nejmenší tušení, takže se ptám vás. Jaká detektory záření bych měl dostat? Geigerův počítač? Pokud opatření gama záření je to dost? jsou alfa a beta i nebezpečný? Vím, že nikdo nemá odpovědi na všechny otázky týkající se záření, ale nějakou radu vy mi mohl by bylo skvělé. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.

Žádné komentáře:

Okomentovat