středa 3. srpna 2011

Facebook chce Vaše nenarozené dítě

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZWEhypCvmKk/:
Screen shot 2011-08-02 at 9.37.51 PM

Někdy v minulém týdnu, Facebook převrácený zapnutí umožňuje přidat svému dítěti do svého seznamu členů rodiny pomocí "Očekávaný: Dítě" volby na Facebook profilu. Zřejmě příliš mnoho rodičů bylo vytvoření "ilegální" falešné profily na jejich potomky zatím unhatched - stanovení jejich věku falešné děti "až 13 místo negativního, co je minimální Facebook umožňuje. Rovněž není možné požádat o lepší strategii získávání nových zákazníků, než jak je závislý, zatímco oni jsou ještě v děloze!

Samozřejmě, že to velmi důležitá zpráva způsobila zemětřesení Internet, a jak otřesy hit mainstreamová média CNN rozdělena do čtyř jeho obrazovce! boxy (viz níže) tak čtyři ženy, které jsou odborníky na téma prohlásil, že jste těhotná, mohl mluvit o tom, zda sociální síť zašel příliš daleko. Mezitím Amerika je technicky bojovat dvě války.

Ale možná, nastávající maminky, jako je péče o této věci, a tak? Mám na mysli jak to mám vědět? My dělohy je v současné době jako pusté jako báseň TS Elliot. Doufat, že se vrhnout světlo na toto téma, zeptal jsem se rezidentem TechCrunch těhotenství zástupce Sarah Lacy , co si myslí o změně Facebook, "já jsem nemohl starat méně o to. Každý, kdo se vzdáleně blíží mi už ví, že jsem těhotná. "

Kůň, který již odešel do stodoly, opravdu.



Žádné komentáře:

Okomentovat