pátek 31. prosince 2010

Zeptejte se Engadget: nejlepší zvukový systém / Soundbar za cca 100 dolarů?

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/12/30/ask-engadget-best-sound-system-soundbar-for-around-100/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget otázkou je, k nám přijede z Colin, který potřebuje jeho zácpy na levné. Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.
"Hledala jsem na slušnou sadu reproduktorů, které mohou vykopnout ven docela dobrý zvuk. Ideálním případě bych použít tyto v ložnici, většinou pro sledování televize a Xbox her. Nepotřebuji nic příliš silný, jak jsem nevyplňuje obrovské místnosti se zvukem nic. Slyšel jsem dobré věci Logitech boxoval o sestavy, ale také slyšel, že SoundBar jsou skvělé místo-úspory: alternativy. Jsem otevřený skoro HTiB, SoundBar, atd., ale jsem doufal, že utratit kolem $ 100 nebo méně. Děkuji vám! "
Víme, že se díváte na špetku haléře tak, aby zvláštní, že někdo se o fantasticky jemné datum zítra. Jsme si to. Ale v těchto dnech, může 100 dolarů skutečně koupit si docela dost zvuku. Rádi bychom echo ty pozitivní pocity na krabicové sady Logitech, ale pokud má někdo jiné vstupy, komentáře jsou otevřené dole.

Zeptejte se Engadget: ozvučení / Soundbar za cca 100 dolarů? Nejlepší původně objevila na Engadget na čt. 30 prosinec 2010 22:33:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat