storagedude píše "Ohrožený vyhlídkou na tvrdší USA on-line právní předpisy na ochranu, se hrstka společností sběr dat spojili, aby vytvořili dobrovolný systém pro spotřebitele, aby viděli, co informace o společnosti a odhlásit cookies nebo upravit údaje shromažďovány. Lepší Reklama projektu Open Data partnerství je dlouhá cesta od životaschopné řešení - skóre sledování a velké jméno-online společnosti ještě podepsat na úsilí - ale to je nicméně první pokus dát všechny tyto on-line sledování dat na jednom místě. Spolu s oznámením společnosti Microsoft tento týden, že hodlá přidat do-ne-sledovat mechanismus IE9, zdá se, že FTC výzvu do-ne-track systém může být získání některé trakce. Open Data partnerství bude zvlášť zajímavé, jak budou spotřebitelé stále dobré podívat se na shromážděné údaje o nich. Lepší reklamu již umožňuje zákazníkům odhlásit některé behaviorální cílení reklam, a asi 5% z těch, kteří proklikat se dozvědět více vlastně opt-out (PDF, snímek 5). Bude zajímavé sledovat, zda opt-out změny sazeb poté, co spotřebitelé zjistit, jaká data jsou skutečně vybranou. " Chcete-li být jasné, že nejsou ti říct, že zastaví sběr dat. Oni si jen dát je k dispozici uživatelům a nechat lidi odhlásit, jak se reklamy na základě informací, nebo jednoduše odstranit cokoli, co nechtějí sdílet.
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat