středa 26. října 2011

Co dělá ve Windows XP desáté narozeniny pro vás znamená?

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/ihATyMqo0AY/what-does-windows-xps-ten-year-anniversary-mean-to-you.ars:

Pro všechny jeho široké použití a podíl na trhu, nikdy jsem rád Windows XP, a nikdy se běžel na jakémkoliv systému, jsem vlastnil. Zůstal jsem u Windows 2000 až do vydání Windows Server 2003, koupil licenci pro který byl jsem vývojář softwaru v té době, a já jsem potřeboval přístup k IIS 6 a používal to jako můj desktop systému až do vydání Windows Vista, spínání, jakmile jsem mohl koupit. Nemohl jsem stát Luna, to bylo tak baňatý a Novák, tak faux-organické, tak křiklavé, ale miloval jsem Akvarel téma, které společnost Microsoft během beta Windows XP, a to řádně opravené Windows Server 2003, abych používat Akvarel téma .

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat