neděle 28. srpna 2011

HealthTech FAIL: Poučení pro podnikatele z zdravotnictví Startups nevydařené

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA8lowyYbz0/:
Train Wreck

Poznámka redakce: Tento příspěvek byl hostem napsal Dave Chase, generální ředitel Avado.com , pacient řízení vztahů se společností, která byla TechCrunch Disrupt finalista . Předtím působil jako konzultant managementu ve zdravotnictví Accenture praxe poradenství na 25 nemocnic a byl zakladatelem zdraví podniku společnosti Microsoft. Můžete sledovat ho na Twitteru @ chasedave .

Healthtech je neustále rostoucí sektor, ale od 1 miliardy dolarů fondu rizikového kapitálu nalije do startů za poslední rok, zdraví společnosti obdrželi pouze o 3 procenta, která celkem. Není mnoho healthtech začínající byli schopni zajistit ty velké venture kol, ale minulý týden jsem se ukázaly jednu healthtech společnost, která se zdá být dělat to správně: Zocdoc, který zvýšil 50 milionů dolarů kola z DST začátkem tohoto měsíce, a nabídl několik takeaways pro začínající, kteří chtějí poučit se ze zkušeností Zocdoc je. ( Podívejte se na post zde .

Jak výše uvedené podnik čísla ukazují příspěvek Rip, mnoho začínajících skutečně neprokázaly stejnou moudrost Zocdoc ukázal, který vedl k rostoucímu počtu healthtech selhání v průběhu posledních několika let. Jedna nedávná studie především ukazuje tento fenomén. Po rozhovorech s 110 digitálními zdraví podnikatelů, RockHealth nedávno zveřejnil závěry studie demonstrující odpojit mezi společnostmi, které jsou vlastně se financování a mnohé, které mají přijít prázdný.

Tento rozpor objasňuje, proč se tolik na healthtech společnosti nemohou účinně jednat, nebo jste museli podstoupit značné čepy, aby přežil. Níže najdete některé z nejlepších příčin selhání startu healthtech:

Nedostatek konkrétního zaměření nebo přijetí bod

Je dobře zdokumentováno, že nedostatek zaměření zabije začínajících, zda jsou zdravotní péče, nebo ne, ale je zvláště převládající ve zdravotnictví. Zdravotnictví trpí množství slabých míst a je nezbytně nutné přerušení, tak to je lákavé pro nové startupy, aby se pokusili vyřešit všechny, aby se největší vliv. Nicméně, tyto začínajícím ignorují staré rčení o tom, jak jíst slon - jedno kousnutí najednou. Příliš mnoho nováčky jsou ukousl víc, než oni mohou žvýkat. Nejlepší je vybrat jedno velké bolesti, přejděte na adresu a jít s ním.

Očekává spotřebitelé platit

S výjimkou programů, hubnutí, neexistuje mnoho příkladů spotřebitel platí přímo pro zdravotnictví. V průběhu doby, to je pravděpodobné, že změny jako větší břemeno nákladů na zdravotní péči dostane přesunul na spotřebitele, jak bylo zdůrazněno v části II z řady zdravotní narušení (viz odkazy níže). Nicméně, já bych byl velmi opatrný při každém podnikání očekávají, že spotřebitelé platí v blízké době.

Očekává spotřebitele zadat spoustu informací

I když věřím, že to větší důvod, proč Google Health selhal , očekávají spotřebitelé k zadání informací je jedním z největších faktorů, proč osobním zdravotním záznamům (PHR) se nepodařilo získat významný tah. Většina PHRs spoléhají na individuální zadávání informací a jen málokteří jsou připraveni to udělat.

Vyžaduje obrovské sumy peněz

Tato tendence se stane v bublině období, kdy došlo k velké vize a nadýchaný finančních trzích hodil obrovské částky. Nakonec, oni nebyli povolení udržitelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat