sobota 28. května 2011

Zeptejte se Engadget: Best Sub-100 dolarů 5.1 prostorový zvukový systém?

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/05/27/ask-engadget-best-sub-100-5-1-surround-sound-system/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget šetření k nám přijede z Grega, kdo potřebuje prostorový zvuk 5.1 v nejhorším, nejlevnější způsob. Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.

"Hledám rozpočet 5.1 surround zvukový systém pro nastavení jsem se s základní domácího kina. Mám Panasonic Viera TH-42PZ85U TV, a zatímco obraz je v pořádku, interní reproduktory, které jsou trochu chybí. Já vím že téměř žádný zvuk systému, bez ohledu na to, jak levné, bude pravděpodobně zlepšení, takže jsem více se zaměřit na úsporu peněz, než jak se mysli-vyfukování zvuku. Hodnota je název hry. Můžeš mi dát nějaký dobrý vede? Díky ! "

Před pěti lety, by se 100 dolary se vám hodně prostorový zvuk světě, ale dnes? Dnes, to je vše, co potřebujete. Toss vaši pomoc při komentář níže!

Zeptejte se Engadget: sub-100 dolarů prostorový zvuk 5.1 systém? Nejlepší původně objevila na Engadget na Pá. 27.květen 2011 22:55:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat