sobota 30. dubna 2011

Zeptejte se Slashdot: Nejlepší malá-stopu moderní prohlížeč?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjHBTmsOLek/Ask-Slashdot-Best-Small-Footprint-Modern-Browser:
Annirak píše "Já jsem nedávno začal věnovat stáž ve společnosti, která se rozpíná rychleji než jejich IT oddělení může dodat nový hardware. V důsledku toho jsem byla vydána P4 2,4 GHz s 512 MB paměti RAM. V současné době jsem pomocí Firefox 4, ale zjistil jsem, že to jí až příliš mnoho o mé omezené RAM. Raději bych se vzdal některých z více moderních prvků UI, které jsou nabízeny aktuální verze Firefox a Chrome, ale potřebuju menší plochu . Jaké další prohlížeče jsou venku, které mi mohl pomoci šetřit zdroje? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat