pátek 8. dubna 2011

Zeptejte se Engadget: nejlépe bezdrátové klávesnice s vestavěným-in trackpad?

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/04/07/ask-engadget-best-wireless-keyboard-with-built-in-trackpad/:
Víme, že máte otázky, a pokud jste dost odvahy, aby požádala svět o odpovědi, zde je výstup, aby tak učinily. Tento týden Zeptejte Engadget otázkou je, k nám přijede z Calvina, který je pravděpodobně hledají nejvyšší klávesnice pro použití v HTPC jeho stále vytahovat obývací Roon. Pokud hledáte zaslat dotaz své vlastní, napište nám na linku zeptat [at]] Engadget [dawt com.
Já jsem analytik a hodně z toho, co mám dělat, vyžaduje, aby mi rychle přepínat tam a zpět mezi použitím mé klávesnice a myši. Naučil jsem se spoustu klávesových zkratek a dokonce postavené makra ke zmírnění potřeba tolik přepínání, ale bohužel to nestačí. Já jsem začal hledat na bezdrátovou klávesnici, která má vestavěný touchpad - tímto způsobem, moje prsty jsou jen o pár centimetrů dál budou moci manipulovat s on-screen ukazatel v každém okamžiku. Potřebuji ten, který má deset-klávesnice a vyhrazené a F-kláves. Je tu někdo tam, že má nějaké zkušenosti s něčím, jako je tento, a že se našel jeden, který skutečně funguje? Prosím, pomozte!
Dva v jednom. Jsme si to. Pokud si stejně, pokles váš návrh (y) v komentáři níže.

Zeptejte se Engadget: bezdrátová klávesnice s vestavěným-in trackpad? Nejlepší původně objevila na Engadget na čt. 07.4.2011 22:33:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat