úterý 29. března 2011

Muž v nesnázích Za pomocí vrtulníku na vodní lyže

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/mUdrAGgjDPM/Man-In-Trouble-For-Using-Helicopter-to-Water-Ski:
Australský muž strávil odpoledne vodní lyžování s jeho synem nelze zjistit, co všechno ten poprask kolem. Koneckonců, on nebyl pilotování helikoptéry tažení jeho syna z nedbalosti. "Je to hon na čarodějnice," říká Milton Jones. "Byl domů z internátní školy. Jsem jen vidět ho na několik týdnů každý rok a my jsme byli jen s trochu legrace. Bylo to naprosto bezpečné. Já jsem byl létání na 20 let a jsem velmi zkušený. Všechny Yahoo vyšlo ze mě nyní. " Bohužel úřad pro civilní letectví si nemyslí, že vrtulník lyžování je zdravé otec-syn činnosti a hrozí právní kroky.

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat