pátek 28. října 2011

RMS Tour Rider

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/uDcta1Hb0As/the-rms-tour-rider:


Larry bagina píše: "Není tajemstvím, že rockové hvězdy mají jezdci - ustanovení o smluvní okolnosti, které vyžadují misku hnědé bez M & Ms, nebo určit přesné značky balené vody, čistotě kokainu, atd. No, Richard Stallman má své vlastní bizarní seznam ustanovení. " Některé z nejlepších věcí, je na konci, včetně: ". Nejím snídaně, prosím, neptejte se mě nějaké otázky o tom, co budu dělat [pro] snídaně, prosím jen nepřináší to,." I "Jedna situace, kdy Nepotřebuji pomoc, natož dohled, je v křížení ulic. Vyrostl jsem v polovině světa je největší město, plné aut, a já jsem přešel ulici bez pomoci i chaotický provoz Bangalore a Dillí. Prosím jen Nech mě na pokoji, když jsem se přes ulici. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.

Žádné komentáře:

Okomentovat