Na rozdíl od, oh, vybrat náhodný příklad, Apple, Microsoft má jen velmi omezené maloobchodní přítomnost. Provozuje několik (velmi kvalitní a vlastně docela příjemné) Microsoft obchody v USA, ale má málo přímých spotřebitele dosáhnout za tím. Z větší části, prodává své Xboxes a balící fólie, software na pultech obchodů od jiných společností, s břemenem v prodejně propagační ponechán na prodejce.
Pro smartphony, nejdůležitější z nich prodejci mobilních operátorů sám. Zejména v těch trzích, jako jsou Spojené státy a Velká Británie, kde dotované telefony jsou běžné, většina kupujících nikdy podívat za hranice do regálů svých mobilních sítí v místním obchodě. Pokud je smartphone, není podporována v obchodě, bude bojovat, aby dobře prodávat. Pokud prodejní personál v obchodě zákazníci průvodce od zvláštní druh telefonu, bude to dělat ještě horší.
Žádné komentáře:
Okomentovat