neděle 2. ledna 2011

Duševní vlastnictví čínské Taktika Pořízení Vystaveno

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3oPKPCn2a0U/story01.htm:
hackingbear píše "V rozhovoru publikoval v Sina.com.cn, čínský železniční inženýři dal podrobný popis historie, motivace a technologie za čínské vysokorychlostní železniční systém. Další zajímavé, že bezostyšně odhalil strategie a taktiky používané v získávání high-rychlostní železniční tech od zahraničních společností (Google překlad čínského originálu) Na začátku, Čína vyvinula vlastní vysokorychlostní železniční systém, známý jako čínský Star, který dosáhl test rychlosti 320km / h;. ale systém byl nejsou považovány za spolehlivé a dostatečně stabilní pro provoz. Takže Čína se rozhodl dovážet technologie. vůdci pokyn, 'Cílem projektu je posílit naši ekonomiku, ne jejich.' Klíč zaměstnaných strategie je rozdělit-a-podmanit si: tak, až technologií systému a importu více různých technologií napříč různými společnostmi, je zajištěno, žádná země nebo společnosti, má plnou kontrolu 'Co máme udělat, je na devizovém trhu za technologie.. jednání vedl ministerstvo železnic [průmyslu proti spojenectví zemí vývozu]. Tento jednotný výkonné moci dal Číně obrovskou výhodu při jednání, 'řekl Wu Junrong,' Pokud nedáme se, že nemají na vybranou. Oni Všichni chtějí kus našeho obrovského projektu vysoké rychlostní železniční. ' Například, [čínský lokomotiva vlak] CRH2 založený na japonské tech, CRH3 na německé tech, a CRH5 na francouzské tech, všechny dovybavení pro čínské železnice normy. Další strategie je buy-to-stavět. První tři vlaky byly dovezeny jako celek, druhé tři byly sestaveny s dovezených dílů, další vlaky obsahují stále více a více čínské výroby dílů ".

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat