Během uplynulého roku, American Express se zabývá výrobou několika klíčových plateb partnerství s technologickými společnostmi a zahájila se na digitální peněženky, sloužit. Podávejte integruje celou řadu platebních možností na jeden účet, který může být financována z bankovního účtu, debetní, kreditní nebo charge kartou. Společnost také přistál několik lukrativních nabídek nosiče partnera pro podávejte. Odděleně od sloužit, American Express " nedávné partnerství v platební prostoru patří Foursquare , Facebook , a to i Zynga pro individuální nabídky. Sedli jsme si v poslední době se Harshul Sanghi, American Express "nový viceprezident skupiny Enterprise růstu popovídat o sloužit, digitální peněženka a jak společnost plánuje ovládnout prostor plateb.
Sanghi, který byl dříve generálním ředitelem činnosti podniku North americká Motorola, připojil se AmEx v září. Jeho důraz je kladen na další rozvoj sloužit značky a tvarování těchto partnerství, které pomáhají rozšířit členskou základnu kartu do nových segmentů.
Sanghi vysvětluje, že při každé platby společnosti (včetně i Google) a kreditní karty se vydává svou vlastní verzi digitálního peněženku, je to co je v peněžence, že je opravdu důležité. "Peněženka, která má nejvíce značek partnerství je to, co zákazníci budou tíhnout taky," říká. A to peněženka musí navazovat hladce věrnostní programy a virtuální měny, což je důvod, proč AmEx koupil virtuální měna zpeněžení platformu Sometrics před několika týdny. A peněženku potřebuje k uložení nabídky a nabídky, stejně tak, aby spotřebitelé nemuseli nosit kupóny nebo slevy do obchodu.
Zatímco obchodní společnosti jsou určitě klíčem k široké přitažlivost Serve, která je součástí mistrovského plánu Sanghi v podpoře Podáváme přítomnost je spojení s vývojáři. "Je to těžké pro mobilní platby začínajících v měřítku, aniž by partnerství s některými z hlavních finančních partnerů," vysvětluje. "Existuje velké množství nařízení, pokud jde o pohybu peněz a podvodu vedení a my chceme být partnerem mobilní platby začínající myslet v tomto prostoru." Sanghi říká, že v první polovině příštího roku, bude American Express otevřít sloužit platformu pro vývojářské komunity.
Další oblastí, kde American Express zaměřuje své úsilí, pokud jde o Podáváme je na data. "Data bude diferenciačním faktorem v platební prostor," vysvětluje Sanghi. Osobní zkušenost bude klíčový při poskytování digitální peněženka, že spotřebitelé stádo, říká. A to není jen nákup dat, která American Express se dívá na mě.
Záměr data, strukturovaná data a nestrukturovaných dat budou všichni hrát roli v poskytování osobní zkušenost platby na Twitteru. To znamená, že analýzu věci, jako tweety, Twitter cit, své sociální graf, Facebook a další aktualizace pro cílené nabídky. "Kouzlo se bude brát v strukturovaných dat a nestrukturovaných dat za výsledky v reálném čase," říká Sanghi.
Se 100 miliony členů karty, American Express "údaje možnosti jsou však obrovské. Ale Ochrana osobních údajů je klíčovou záležitostí v tomto dolování dat, říká: San
Žádné komentáře:
Okomentovat